wtorek, 4 stycznia 2011

"Summertime"

  Nastał czas wakacji. Podczas, gdy wielu z Was wygrzewało się gdzieś na słonecznej plaży, ja bardzo ciężko pracowałam w naszym studiu.
  Nie byłam jeszcze na tyle odważna i doświadczona, by robić skomplikowane ciasta weselne, jak moje koleżanki. Jednak okazało się, że tzw. "wedding favours" są moim powołaniem :) Tak oto przynajmniej raz na tydzień wykrawałam, piekłam, dekorowałam i pakowałam kilkaset małych ciasteczek. Są to słodkie indywidualne upominki, wręczane przez państwa młodych ich gościom, jako wyraz wdzięczności za przybycie na ich uroczystość w tym ważnym dniu. Ze względu na popularność, jaką się cieszyły, szef zlecił mi zaprojektowanie zupełnie nowych wzorów. Wtedy też zrodziły się te oto cudeńka:


 

 












 W tym słonecznym okresie często nadal robiliśmy wieże z babeczek. Myślę, że jest to bardzo urocza, a zarazem sprytna opcja dla par z nieco mniejszym budżetem. Całość prezentuje się równie okazale co tort, a przy tym nie trzeba niczego kroić, bo każdy z gości dostaje własną babeczkę. Możliwości przy tym jest bardzo wiele. Niżej prezentuję Wam bardzo letni projekt, w którym przy użyciu babeczek śmietankowych z prostą dekoracją w kształcie słonecznika stworzoną z lukru oraz z wykorzystaniem świeżych kwiatów, powstał naprawdę wyjątkowy "tort".




 Latem cista "paczuszki" potrafiłam robić już niemalże z zamkniętymi oczyma. Wtedy też dostałam za zadanie stworzenie dwupiętrowego tortu z małą eksplozją na szczycie. Był to kolejny z pomysłów na nieco inne ciasto weselne, jednak uważam, że całkiem trafiony. Zresztą oceńcie sami.




Agata.

6 komentarzy:

  1. Naprawdę wspaniałe. Czekam na dalszy ciąg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mówiłam ze jesteś zdolna. Całuski. Mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę napisz na jakie okazje wypieka się te maleńkie ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość z nich jest robiona na przyjęcia weselne w prezencie od młodych dla ich gości, ale robiłam też favours na urodziny oraz chrzciny, myślę, że jak pomysł jest fajny, to każda okazja będzie dobrym powodem, by zjeść jedno ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko masz wielki talent, i bogatą wyobraźnie!. Na pewno osiągniesz wszystko czego zapragniesz. Tylko wracaj juz do nas ! TĘSKNIMY:* buźki kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Emilko, dziękuję za wsparcie i tak ciepłe słowa, mam nadzieję, że się nie mylisz :) zobaczymy się niebawem.

    OdpowiedzUsuń