niedziela, 2 stycznia 2011

"School’s out for summer...."

  Z początkiem lata mięliśmy coraz więcej zamówień, a za mało rąk do pracy. To była kolejna szansa dla mnie, by zabłysnąć jako projektant (cake designer).






 Tym razem powierzono mi pracę nad wieżami z babeczek oraz ciastami z okazji zakończenia szkoły, zdania egzaminu, itd.






  Muszę przyznać, że miałam z nimi wiele zabawy, głównie lubiłam robić ciasta misie, które wyglądały podobnie, a jednak zawsze inaczej. Jakby każdy z nich był wyjątkowy i miał niepowtarzalny charakter.


4 komentarze:

  1. Jejku nie wiedziałam, że można zrobić takie ciasto. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie dziękuję za komentarz, niebawem zamieszczę więcej ciekawych zdjęć. Możliwości są prawie niewyczerpane, jeżeli chodzi o pomysłowość na takie ciasta, Agata.

    OdpowiedzUsuń
  3. to bez wątpienia wiemy, że dodasz więcej ciekawych zdjęć, bo Twoje ciasta są rewelacyjne, wyglądają cudnie, nie raz to mówilam:) Z pewnością bede dalej sledzic Twojego blooga:) Gratuluję i zyczę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. ten miś jest przecudowny! zakochałam się:) czekam na więcej kochana:*

    OdpowiedzUsuń